Labor del Ararteko en la defensa de un acceso a la información ambiental de calidadArartekoaren lana ingurumenari buruzko kalitatezko informazioa eskuratzearen babesari dagokionez

Dentro las facultades que dispone la institución del Ararteko está el control de las administraciones públicas vascas para garantizar, de acuerdo con el ordenamiento jurídico, que se cumplan los derechos de la ciudadanía. 

En la recomendación general 6/2010 hacemos una mención expresa a nuestra labor de control sobre las posibles vulneraciones del derecho al acceso a la información pública. En especial, en los asuntos relaciones con el medio ambiente y el urbanismo.

Con objeto de tratar de mejorar nuestra gestión de las reclamaciones presentadas, el Ararteko hará los esfuerzos necesarios para dar un tratamiento sumario a las reclamaciones que hagan referencia a esta materia.

En ese sentido mencionamos las últimas resoluciones sobre esta cuestión:

http://www.ararteko.net/RecursosWeb/DOCUMENTOS/1/2_2088_3.pdf

http://www.ararteko.net/RecursosWeb/DOCUMENTOS/1/1_2089_3.pdf

  Ararteko erakundeak dituen ahalmenen barruan euskal herri-administrazioen kontrola dago, antolamendu juridikoarekin bat eginez, herritarren eskubideak betetzen direla bermatze aldera.

6/2010 Gomendio Orokorrean informazio publikoa eskuratzeko eskubidearen urraketa posibleen gainean egiten dugun kontrola berariaz aipatu genuen. Bereziki, ingurumenarekin eta hirigintzarekin zerikusia daukaten gaiei dagokienez.

Aurkeztutako erreklamazioak hobeto kudeatzeko asmoz, Ararteko erakundeak beharrezkoak diren ahaleginak egingo ditu arlo horretako erreklamazioei tratamendu sumarioa emate aldera.

Zentzu horretan, kontu horren harira egindako azken ebazpenak aipatuko ditugu:

http://www.ararteko.net/RecursosWeb/DOCUMENTOS/1/0_2089_1.pdf

http://www.ararteko.net/RecursosWeb/DOCUMENTOS/1/0_2088_1.pdf

KategoriakSailkatu gabea

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude